مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری همایش علمی حکمروایی خوب شهری با هدف همفکری و تشریک مساعی متخصصان و صاحبنظران علمی و حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف شهری برای تدوین الگوی بومی حکمروایی خوب شهری و تولید ادبیات لازم در این خصوص خبر داد که روز سه شنبه 21 آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، دکتر علی اصغر محکی در مورد برگزاری همایش علمی حکمروایی خوب شهری افزود: همایش علمی حکمروایی خوب شهری با اجرای 7نشست علمی سه شنبه 21 آذر ماه در ایوان شمس برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان ملل در سال 2006، حکمروایی خوب شهری را مجموعه روش‌های برنامه‌ریزی و مدیریت امور عمومی شهر از جانب افراد، نهادهای عمومی و نهادهای خصوصی تعریف می‌کند، افزود: در این همایش 74 مقاله علمی از بین 120 مقاله ارسال شده به دبیرخانه پذیرفته شده است که مقالات منتخب در 7 نشست علمی شامل ،اقتضائات، زمینه ها و الزامات، مدیریت محله و حکمروایی خوب شهری، مفهوم شناسی و مباحث پایه، موانع، چالش ها و آسیب ها، تدوین الگوی حکمروایی خوب شهری در شهرداری تهران، مبانی اسلامی و دینی و مرور تجربیات داخلی و خارجی ارائه خواهد شد.

محکی گفت: تمامی مقالات پذیرفته شده در 3 جلد کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ شده است که در روز همایش از آنها رونمایی می شود.

وی افزود: این همایش در روز سه شنبه 21 آذر ماه جاری از ساعت 8 الی 14 در محل ایوان شمس واقع در ابتدای بزرگراه کردستان برگزار می شود و حضور دانشجویان و پژوهشگران این حوزه در همایش و نشست های علمی آن آزاد است.

کد خبر 193896
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز